120630 - höljes

 
vi hann knappt vakna innan en av oss hade svimmat och ramlat ut från toaletten i husvagnen. Så kan det gå!
Idas födelsedag idag, hela 26 år. Vi andra gav oss ut en sväng för att titta lite rally och inhandla lite lunch till oss och till födelsedagsbarnet. Idag var vi slitna så vi bestämde oss för att ta en liten powernap. Ida och Sofi inne i sängarna och jag och Jennie ute i vår medförda pöl. Tog inte många minuter innan vi alla sov, Helt sjukt, vi sov i en lekpöl ute i skogen mitt bland en massa människor hög musik, med olåsta dörrar och solglasögonen på. I höljes händer det mesta. Efter ett tag vaknade vi och frös...men in skulle vi inte nejdå!! Jennie hämtade sitt duntäcke och så sov vi vidare! Härlig upplevelse!
 
Sen väcktes vi av grannarna som tyckte att vi skulle med och kolla på lite rally. Vi tog med oss solstolarna och satte oss i backen. Satt där ett par timmar och drack jordgubbsvin, fint ska det vara när det är födelsedag! Jag lyckades även idag bli utsatt för en dunk på flaskan så jag fick cider över hela tröjan och ansiktet! Tack Sofi! Och som pricken över i:et så lyckades stolen slå ihop sig över mig så blev klämd i stolen och de andra fick hjälpa mig ur. Verkligen min dag!
 
Hem till husvagnen för att grilla hamburgare till middag, det blev lite presentöppning också, en outfit vi fixat till Ida dagen till ära. Med lite uppdrag hon skulle göra under kvällen...vilket hon förövrigt lyckades med riktigt bra utan att mer gå in på detaljer! Vidare ner till startplattan för att kolla på och dansa till Lasse Stefanz.
Efter det gick vi tillbaka till husvagnen och drack fishbowl med några andra grannar.
Lite hämnd, kamouflagemålning, sanning eller skitsnack? och allsång av Ida.
 
         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0