120505 - planering hos ida

jag, Sofi och Jennie åkte till Ida för att planera inför Höljes.
Jennie hade såklart packat ner mixern så det skulle drickas Strawberry Daiquiri minsann.
 
Som vanligt när man umgås med dessa tre så blir det alltid lika kul. Har inte skrattat så mycket på jättelänge!
Och oj vad vi planerade...det gör man bäst efter ett par drinkar. Så häääääär lång packlista och massa roliga planer för att detta skulle bli vår roligaste semestertripp någonsin!!
 
När vi sen någon gång efter midnatt skulle åka hem med Jennies brorsa så gjorde jag en typisk sara-grej. När jag böjde mig ner för att sätta på mig skorna så knakade det så att det lät som mina byxor sprack. Så började skämten! När jag en kvart senare skulle kliva ur bilen....vad gör jag då? Spräcker byxorna såklart! Pricken över i:et denna kvällen!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0