120331 - utgång

jag åkte hem till Frida, vi hade jättetrevligt med massa mat, dricka, snack och skratt.
men så frågade hon hur jag mådde och jag kunde inte hålla tårarna borta. Men att prata hjälpte, jag kände mig bättre till mods och vi fortsatte förfesta för att sen gå ut. men på vägen till Salu fick jag panikångest, smärtan spred sig i bröstkorgen på mig och tårarna sprutade. All alkohol vi druckit hjälpte inte direkt heller. Väl inne på Salu träffade jag emma som försökte hjälpa och prata med mig men jag var helt borta i mina egna tankar. Sprang till toaletten och kräktes flera gånger sen åkte jag hem. Vilken misslyckad kväll, Väl hemma stängde jag in mig på toaletten och kräktes ännu mera. Sofi fick inte kontakt med mig och när jag till slut lagt mig sov jag som en stock.
 
När jag vaknade mådde jag skit, massa sms och missade samtal på mobilen, hade stängt av den på kvällen. Sofi hade vart in och lyssnat på mig flera gånger men jag andades så svagt att det knappt hördes.
Var verkligen inte min mening att göra någon orolig men det smällde i mig och allt jag stängt in kom ut på en gång. ALDRIG mera whiskey och cola.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0