120323 - Begravning

från facebook:
 
detta har varit den tyngsta dagen i mitt liv, att behöva säga farväl till min bästa vän är det svåraste jag gjort! begravningen var så fin, allt var så vackert precis som du var vännen och så som alla minnen du gett mig. vi har gått igenom... så mycket tillsammans under de 19 åren vi fick. du kommer alltid vara en stor del av mitt hjärta och jag glömmer dig aldrig mimmi. som vi sa, det finns inget slut på bill&bulls köttbullesaga, vi ses i nangijala älskade vän♥ — with Marie-Louise Lans.
 
 
 
det var verkligen den tyngsta dagen i mitt liv.Jag vaknade med en jobbig känsla i magen och visste vad som väntade mig men man kan aldrig förbereda sig för nått sådant här. Att gå in i kyrkan, se kistan och träffa dina föräldrar och syskon. Jag hann inte mer än att sätta mig innan tårarna kom och så fortsatte det. Allting var så vackert, Att gå igenom detta tillsammans med alex, emma och sofi var nödvändigt för att ens kunna klara av dagen.
 
Du var omtyckt av så många vännen. När sedan stunden kom då vi skulle gå fram till kistan och ta farväl trodde jag inte att jag skulle klara det men med stöd av vännerna så klarade jag av det. En känsla jag aldrig kommer glömma var när din pappa pratade i kyrkan, börjar gråta bara av att tänka på det. Att krama om din familj kändes konstigt när inte du var där med oss.
 
Nu går jag till din fina grav så ofta jag kan och när jag behöver styrka så kommer jag dit och vet jag att du alltid hjälper mig hjärtat.
 
"det är för oss solen går upp, lyser som guld för kärlekens skull" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0